Slike

Отзывы родителей

Изузетно смо задовољни педагошким приступом, начином рада, односом према дјеци, дневним активностима и исхраном које наше двоје дјеце имају у Монтессори школицици „Звоно“ у Никшићу.

Такође, видљиво је да су наша дјеца самосталнија, самопоузданија, комуникативнија и дисциплинованија од када иду у вртић.

Најбоља препорука је што Андрија и Тадија са нестрпљењем ишчекују сваки одлазак у вртић. Посебно истичу излете, дневне игрице, презентације и васпитачице.

Наравно, без искреног односа и великог труда васпитача и цијелог особља вртића све ово не би било могуће и овим путем се захваљујемо свима на родитељском односу према нашој дјеци.

Светлана и Жарко Глушица

Добар дан, са великим поштовањем желимо да се обратимо Установи за васпитање и образовање јасленог узраста, узраста од 3-5 година и предшколског узраста тј.вртићу "ЗВОНО" који ради по програму Марије Монтессори! Наиме овим тако рећи писмом желимо да истакнемо све предности и можда понеку ако се по свему судећи пронађе уопште ману, у самом прије свега изгледу, затим чистоћи, дисциплини а превасходно раду свих запослених унутар ове установе!

Прво унутрашњи ентеријер вртића је за све похвале и на високом нивоу уређености и прилагођен у потпуности нашим захтијевима и потребама наше дјеце која га похађају ево већ пуне двије године! Изузетно добро одрађен распоред просторија и само пространство истих чини да се дјеца ту осјећају слободно и комфорно!

Друго што се тиче чистоће тј. хигјене и то је на веома завидном нивоу - увијек је све усисано, редовно провјетрено, купатила уредна до детаља, кухиња такође!

Треће што се тиче исхране презадовољни смо, јеловник је у потпуности прилагођен њиховом узрасту и веома разноврстан што је за њихов развој итекако значајно!

Четврто што смо примјетили да је у вртићу увијек све организовано на прави начин и у право вријеме и свеобухватно подређено потребама дјетета на првом мјесту!

Пето: особље самог вртића - ту већ морамо нагласити и ставити велики акценат на прије свега професионалност у погледу њиховог конкретног рада и саме улоге у вртићу, па након тога љубазност и сусретљивост према нама као родитељима!

Затим је ту пружање велике информисаности о раду и напретку дјеце, њиховом сналажењу у групи и ван ње, информисаност о активностима која су изузетна за припрему и прилагођавање дјетета наредном већем ступњу школовања! Углавном да не бисмо дужили и више него смо задовољни вртићем "ЗВОНО" из разлога што се то итекако примјећује код наше дјеце у смислу промјена навика! Конкретно: лако сада приступају било којој групи ван вртића, шири им је вокабулар, културније се понашају у гостима, шетњама градом, више комуницирају ријечима него љутњом, плачем, викањем итд. Физички такође напредују захваљујући доброј и разноврсној исхрани, као и због начина опхођења цијелог особља према њима, нема пуно стидљивости, много су отворенији и социјализованији!

Е сад пошто поред силних похвала може и не мора да се провуче и нека мала мана или пак боље рећи сугестија: двориште би било лијепо да има више зеленила или да је пак малко већи простор за игру на свјежем ваздуху! Све у свему и више смо него задовољни а то потврђујемо тиме што ћемо и јос једно дијете уписати ове године! Пуно се захваљујемо свом особљу вртића сто посвећују пуно пажње и пружају пуно љубави и знања нашој дјеци и надокнађују оно што ми као родитељи у недостатку времена због бројних обавеза не стижемо баш све што би жељели да им пружимо!

Срдачан поздрав!

Елена и Никола Ковачевич

Поштовани,

Овим маилом желимо да се као задовољни родитељи осврнемо на све оно што су наша дјеца добила боравком у Монтесори школици Звоно.

Најприје, желимо да кажемо да у Монтесори школици борави наше двоје дјеце (двије и по године - јаслична група и пет година - старија група), а од септембра планирамо да упишемо и наше треће дијете (осамнаест мјесеци - јаслична група). Врло смо задовољни школицом, обученим и квалитетно едукованим особљем које ради у школици, опремљеност просторија у којој дјеца бораве (соба за дневни боравак, спаваона, трпезарија, купатила, све засебне просторије), висок степен хигијене, начин припремања хране са јеловником написаним од стране нутриционисте, присутност љекара-педијатра у школици, психолога.

Боравак дјеце у мјешовитој групи гдје младји уче од старијих, а старији кроз помагање младјима утврђују своје знање и вјештине, у топлој и подстицајној средини, гдје се подстиче самосталност, дијете проводи квалитетно вријеме, уче на занимљив и природан начин, раде са Монтесори материјалима (садрже тзв. контролу грешке, која је важна за развој дјеце, јер они на тај начин сами долазе до сазнања што је ефикасније од објашњења одраслог). Имамо потпуни увид у напредовање и развој дјеце кроз извјештаје које добијамо на свака три мјесеца (адаптација, моторички развој, социо-емоционални развој, когнитивни развој, развој говора, комуникације и стваралаштва, самопомоћ, рад са монтесори материјалима).

Желимо да изразимо задовољство што оваква установа постоји у нашем граду и што наша дјеца бораве у њој.

Срдачно

Елена Бачович и Милан Никчевич

Поштовани,

Наше дијете похађа мјешовиту групу Монтессори вртића „Звоно“ Никшић.

Само наше виђење цијелог процеса учења и Монтессори методе јесте то да касније учење, меморисање, повезивање података и дивергентно мишљење развијају се интензивно у раном (предшколском) периоду дјететовог живота, те је одговорност друштва, локалне заједнице и родитеља веома важна да се овај изузетно важан период не пропусти, тј. да се специфичним вежбама и активностима (Монтессори метод) максимално подстакне развој биолошког потенцијала сваког детета. Програм који несумљиво нуди могућност за то јесте и „Монтессори програм“, који је комплетно базиран на игри, па га деца лако прихватају и тиме развијају специфичне способности учења, меморисања, мисаоних процеса (функционлано знање, рјешавање проблема) у веома раном узрасту. Сем тога искуства васпитача и учитеља који реализују овај програм показују да програм показује јако добре резултате и у раној детекцији даровите деце, а исто тако је и стимулативан за њихов даљи развој.

Многобројна истраживања су потврдила да рана стимулација деце и учење у предшколском узрасту имају јако важну улогу на њихов каснији развој, која истиче да предшколско образовање има пресудан утицај на постигнућа у каснијим периодима живота.

Ми као родитељи дјетета једне такве установе, можемо да похвалимо васпитаче (реномирани и обучени а овакав метод учења дјеце) тако да они знају специфичности овог периода и правилним приступом и радом даље развијају способности и стимулишу развој све дјеце за школске дане дајући им изузетну потпору за даљи вид усвајања различитих знања. Захваљујући Монтессори васпитачима, установи и програму, ми родитељи смо укључени у различите радионице нашег дјетета, што управо даје једну другачију димензију односа родитељ – дијете - вртић, а самим тим и увјереност да је наше дијете у потпуности сигурно и збринуто, и због таквог односа у што већој мјери ослобођено притиска саме одвојености од родитеља. Предност сваког родитеља којима дјеца похађају овакав вид предшколске установе је управо да дијете са задовољством долази кући а са још већим задовољством одлази у вртић.

Саша и Ана Павичевич, родители

Наш син Вук похађа вртић "Звоно" од своје друге године, веома сам задовољна радом особља вртића са дјететом. Мјесто боравка је пријатно и безбједно. Васпитно-образовни рад вртића је на највишем нивоу. Вук је развио вјештине посматрања, доношења одлука, рјешавање проблема, и наравно комуницирање са другом дјецом.

Поставио је темеље рада и дисциплине за будуће школовање.

С поштовањем

Милева Жижич, мать

Као родитељ задовољна сам што моје дијете похађа овај вртић због; радосно одлази и враћа се пуно лијепих утисака како о креативној игри тако и о причама о околини и природи. Види се да је програм рада јако добро осмишљен. Дјеца имају квалитетне оброке и медицинску пажњу. Дјеца доста времена проводе на отвореном простору. Свесрдно бих подржала овај тип установе.

Ана Радович, родитель

Наша дјевојцица већ скоро двије године борави у Монтессори вртићу "Звоно", и ми смо, у потпуности, задовољни условима боравка и рада у овој васпитној установи. Тим прије што, примјеном Монтессори методе, неоптерећено, кроз игру, развија способност учења и индивидуалне потенцијале, које ће јој, надамо се, помоћи у наставку школавања. Вјерујемо да ће добра сарадња бити настављена.

С поштовањем

Милица и Зоран Кнежевич

Поштована,

Моји досадашњи утисци и мишљење о Вашем вртићу су веома позитивни, што показује и то да сам након уписа првог дјетета, задовољна условима, радом, хигијеном и опхођењем особља према дјеци као и њиховим радом са њима, одлучила да упишем и друго дијете. Као један од најважнијих разлога, навела бих и тај да сам након одређеног периода, примјетила велики напредак код свог дјетета, који се огледа у томе да је оно доста самосталније, доста нових ствари је научило у вртићу, познавање енглеског језика, дружење и комуникација са другом дјецом је побољшана. Мени, као родитељу, је најважније како се васпитачи опходе према дјетету, и да ли упућују родитеље на неке њихове несташлуке, да ли једу, и да ли њима прија боравак у вртићу, и све ове информације сам добила искрено од сваког васпитача. И овим бих искористила прилику да похвалим рад установе као и цјелокупно особље.

Са поштовањем

Никола и Ксения Баничевич

Поштовани,

Као родитељи два дјечака који иду у Ваш вртић, у потпуности смо задовољни свим оним сто Ваша установа пружа, захваљујући богато и креативно осмишљеном програму, захваљујући одлицном односу особља према дјеци, препуном одговорности и разумијевања у сваком тренутку.

Не постоје никакве замјерке, можемо једино да Вам пожелимо да и даље будете најодговорнија и најуспјешнија предшколска установа у Никшићу.

С поштовањем

Дэян и Наташа Ёвович

Поштовани,

Кратак одговор је увијек и најбољи.

Сигурна сам, као родитељ, да Ваш програм, добро обучени учитељи, немају конкуренцију у Црној Гори; вјерујем да ћете се усавршавати и више, а ми радо сарађивати са Вама!

С поштовањем.

Мая и Иван Мичкович, родители

Поздрав вртићу Звоно,

Ми имамо двоје дјеце у вашем вртићу, једно у старијој, а друго у млађој групи. Три године се дружимо, живимо и сарађујемо са вама. Наша дјеца углавном воле да иду у вртић. Ако дуже одсутствују, поготово старији, жели да иде, фали му друштво, учење разних ствари које родитељи не могу да их науче (зато што углавном мислимо да су мали за то). Често се изненадимо колико су научили, а богами и шта су научили. До скоро су биле актуелне планете.

Васпитачице у вашем вртићу су љубазне, пријатне у комуникацији са родитељима, стрпливе са дјецом. То је утисак који имамамо онолико кратко док узмемо и оставимо дјецу. Кући примјећујемо да су дјеца задовољна, да се на многим свакодневним стварима радило са њима (обување, пресвлачење, самостално храњење...). Често ме дјечак води у своју групу да ми покаже шта је цртао, шта је направио, шта се дешавало у групи. Поносан је на те своје радове, мислим да га учитељица похвали. Допадају ми се Монтесори материјали са којим раде, идеје које васпитачице имају кад се обрађује нека нова тема. Огласна табла, Сунчев систем, изложба ускршњих јаја... Видим да знају доста ријечи из енглеског језика, видим да и мој двогодишњак зна по коју кратку реченицу да употреби, пјесмицу да испјева.

Уредност у вртићу је задовољавајућа (родитељи би требало чешће да носе убрусе своје дјеце на прање, гомила их је једних преко других у тоалету, и скоро сви тако нагомилани једни преко других изгледају прљави. Кад тражимо пешкире своје дјеце ни ми не можемо да се снађем а не они мали који треба да обришу лице и руке).

Што се тиче хране, видимо повремено мени, добар је. Ријетко питамо јесу ли јели и колико јер мислимо да нема сврхе. Не вјерујемо да његоватељица може знати шта су и колико јели до њеног доласка. Имају да једу више пута па мислимо да не могу бити гладни што је најважније. Млађој групи се увијек сви труде да дјеца једу и знам да врло често сви помажу у храњењу. Иначе и његоватељица је пазљива и њежна са дјецом, увијек лијепо разговара са њима док их пресвлачи они је слушају.

Хвала свима у вртићу за сигурност, пажњу и љубав коју имате за нашу дјецу.

С поштовањем

Желько и Ана Вукичевич

Моје дијете сам уписала у јаслице да би прије свега научио да се игра, али он је научио много више. Највећа промјена код њега је та што све хоће да подијели и да да другима. Уз другаре је научио и да изрази све емоције на лијеп начин и да тачно тражи оно што хоће. Генерално подржавам Монтессори програм јер дјецу учи самосталности и самодисциплини.

Најбитније од свега је што он воли да иде у вртић и увијек се врати весео.

Што се тиче и даљег васпитавања мог дјетета код куће настојаћу да то буде по Монтессори систему.

Елена Никчевич

Монтесори школица “Звоно”

“Помози ми да то учиним сам” - Марија Монтесори

Монтесори педагогија која је заступљена у вртићу гдје бораве наша дјеца полази од потреба дјетета, а као што знамо дијете је генетски предодређено да учи и да се развија несвјесно упијајући доживљаје из свог окружења. План и програм у вртићу одређени су према способностима, интересовањима, могућностима и условима дјетета. Циљ Монтесори педагогије која је у овој установи заступљена јесте да свако дијете нађе своју улогу, своје мјесто, свој циљ постојања и да му се да могућност да то и оствари. Заступљен је дидактичко-игровни материјал за различите ступњеве сазријевања и праваца интересовања дјеце. Средина у којој дијете борави омогућава му спонтану активност, развој концентрације, слободу избора, самосталност, развој маште заснован на реалности и унапређивање социјалних односа.

Васпитачи који раде са дјецом су у великој мјери мотивисани, креативни, посвећени и са пуно љубави обављају свој посао. Поред васпитача навели би и стручне сарднике: педагог, психолог, педијатар, нутрициониста који са сваким дјететом понаособ раде и прате дијете. У току обављања свог рада показују висок степен професионалности, одмјерености стрпљења у раду када су дјеца овог узраста у питању.

Једном ријечју наше задовољство и задовољство наше дјеце јесте да смо изузетно задовољни. Ми као родитељи, потрудили смо се да својој дјеци обезбједимо само најбоље што смо и од стране установе добили и била би велика неправда према дјеци, према нашим најмлађима и најмилијима да им се ускрати даљи боравак у установи.

Саня и Батрич Янич, родители

И прије него сам уписала дјецу у Монтесори сколицу Звоно, донекле сам била упозната са Маријом Монтессори и њеном педагогијом, која ми се учинила јако занимљивом, највише због тога што се разликује од нашег приступа педагогији и уопште школског система. То је био један од разлога зашто смо се супруг и ја одлучили да упишемо дјецу у овај вртић. Али сад, послије већ двије године откад су наша дјеца ту, ми је зовемо школица, нашла бих милион разлога зашто бих се опет одлучила за школицу Звоно. (Ми имамо двоје дјеце, дјечак од 5 година и дјевојчица 3 и по године.) Сваким даном им се све више свиђа и једва чекају да иду у школицу уз обавезно питање шта ће радити тај дан, а ја се свако мало одушевим кад видим шта све они раде тамо и онда данима причам о томе, а неке ствари пробам и код куће :))

Монтесори материјали, приступ дјеци, начин учења, технике које раде, чине да наша дјеца сваким даном буду све боља, радозналија, слободнија, пажљивија, самосталнија и невјероватно научена за њихове године. Мислим да дјеца из овог вртића имају знање кад су у питању неке ствари, као да су сад већ 5. разред основне. Ја сам сад од њих више научила о планетама и уопсте о Земљи и стварима које нас свакодневно окружују. Њих двоје кад дођу кући, тако лијепо и сликовито објасне шта су радили тога дана и вјерујте све што више знају и науче, све су више сигурнији у себе, а мени понекад треба енциклопедија да бих могла да причам са њима везано за тему о којој су причали у вртићу. Невјероватне ствари раде са њима, као што је нпр. писање слова у гризу. То нам је сад омиљена занимација куци :))

Писала бих ја овако до сјутра, али суштина је да су наса дјеца јако задовољна у средини у којој бораве ,због начина на који се ради са њима; због ствари које су научили; због експеримената које су радили; због наших заједничких радионица; због научене азбуке и енглеске абецеде; због бројења на нашем и енглеском језику; због наученог писања слова А,Н,П и Б (тек смо почели); због писања бројева као и рачунања.... А кад су они срећни и испуњени, онда мом супругу и мени не преостаје ништа друго, него да уживамо у њиховом одрастању, уз наду да ће се отворити и Монтесори основна скола, па да наставимо учење у истом правцу.

Поздрав

Митар и Милица Ёкич

Моје дијете иде у Монтесори јаслице од септембра 2015. У почетку се тешко раздвајао од нас али помоћу васег особља смо успјели да пребродимо то сто безболније. Монтесори програм је веома занимљив јер сам уочила да моје дијете напредује у свим аспектима. Почео је сам да пије воду из чаше, да једе самостално, понекад узме и чисти по кући са крпом, склања ствари за собом и још много других ствари. Видјела сам да у вртићу дијеца узимају играчке по жељи и враћају на мјесто кад заврше са играњем. Ми као родитељи смо задовољни кад је наше дијете срећно. Он свако јутро срећан иде у вртић и срећан се враћа из њега. То нам говори да му је пружена пуна пажња. Храна је одлична и углавном сваки пут све поједе. Хигијена је савршена.

Елена и Драган Контич

Моја дјеца су похађала Монтесори школицу "Звоно". Син ми је завршио прошле године,а дјевојчица ми иде у јасличну групу. Као родитељи ми смо посебно задовољни, првенствено што сам имала предходно лоша искуства са прилагођавањем старијег дијетета, на вртић. То нам је био проблем, до момента када смо покушали по ко зна који пут да га упишемо у вртић који је другачији од других.

На нашу срећу, послије четири године лутања, дошла је та пета, гдје моје дијете нијесам препознала. Прилагодио се и заволио вртић... И данас кад више не иде, има жељу да уђе у своју учионицу и да поздрави учитељицу.

Са дјевојчицом нијесмо имали проблема, одмах се уклопила,и завољела учитељицу.

Посебно што бих истакла јесте и програм по чему је и школица "Звоно" позната, а то је Монтесори програм, који подстиче дјецу од малих ногу,да истразују, бирају, пробају и да развијају своје природне склоности. Наше задовољсто бисмо подијели и препоручили радо са другим родитељима.

Поздрав

Нина и Микан Яукович

Као родитељи дјетета које иде у Монтессори школицу потпуно смо задовољни радом те установе. Наше дијете иде у јасличну групу. Од поласка у вртић постала је знатно самосталнија. Мислим да особље велику пажњу посвећује да дјецу научи здравим навикама. Нама јако битно је и сто је наше дијете превазишло и неке проблеме у говору.

Горан и Миряна Зечевич, родители

Поштовани,

Наше кћерке смо уписали у Монтессори школицу ЗВОНО, у септембру мјесецу прошле године. Након ових осам мјесеци, имамо изузетно позитивно мишљење о самој школици, васпитачима, читавом особљу, као и самом Монтессори програму за дјецу предшколског узраста.

Драго нам је да се наша дјеца, уз осталу дјецу из вртића, подстичу на самосталност и одговорност, свакодневно развијају свој интелект, вјештине и урођене способности, подстичу на комуникацију са другом дјецом и одраслима, васпитавају се и образују уз рад и игру. Посебно нам је важно што се подстиче креативност код дјеце, склоност ка умјетности, вјештинама и игри.

Презадовољни смо са развојем своје дјеце у вртићу, а нарочито са односом особља вртића према њима.

Maя и Веско Драгичевич

Поштовани,

Као родитељи дијетета који иде у јасличну групу вртића Монтессори Звоно, задовољство нам је што можемо изнијети своје мишљење о раду истог.

Наиме, прије него ли смо се упознали са радом и програмом овог вртића били смо велики противници вртића који нису у саставу државне предшколске установе, а то потврђује и чињеница да нам старије дијете иде у државни вртић. Игром случаја и околности наше дијете је кренуло у овај вртић са 18 мјесеци. У почетку је, наравно, био на полудневном боравку, да би након пар мјесеци остајао и на цјелодневни боравак. Што само по себи указује на наше задовољство овом установом и радом у њој.

Одушевљени смо што наше дијете одлази у вртић са осмјехом на лицу. Такође, примјетили смо и разлику у његовом понашању како у игри са осталом дјецом тако и за столом и током обављања свакодневне хигијене. Што приписујемо као заслугу васпитача. С обзиром да можемо да упоредимо Монтессори програм у овом вртићу и државном, морамо признати да се много разликује, а предности су на страни вртића Звоно. Разне радионице, шетње и посјете (установама, позоришту...) су јако корисне за сву дјецу. То је обухваћено програмом за старију групу али нас радује чињеница да и наше дијете то чека кад пређе у старију групу.

Оно што такође морамо поменути је и хигијенски услови у вртићу. Хигијена самог простора је на нивоу, као и хигијена нашег дјетета, а вјерујем и остале дјеце. Лијепо је што имају простор за обедовање , простор за спавање као и простор за боравак. Што није случај у осталом вртићима.

Оно што би поменули је и да смо увијек обавјестени о свему што се дешава у вртићу, о раду и напредовању дјетета, о његовом здравственом стању. Та обавештења нам се достављају и усменим и писменим путем што нама јако пуно значи.

И за крај, оно што је можда највиша потврда о нашем задовољству са овим вртићем и програмом рада у њему је што свим пријатељима препоручујемо, уколико су у могућности, да дјецу упишу у вртић Звоно!

Срдачан поздрав

Саня Харович Котри и Павле Котри

Имамо троје дјеце, од којих једно у јаслицној а двоје у мјешовитој групи вртића Монтессори школица Звоно у Никшићу. Изузетно смо задовољни напретком дјеце примјеном Монтессори педагогије у наведеном вртићу. Наиме, чак и код дијетета које борави у јасличној групи евидентан је напредак настао кроз игру радом на самосталности, упознавању свијета око себе, који се и у том најранијем узрасту огледају у познавању основа хигијене, те друштвеног понашања. Такодје у мјешовитој групи младја дјеца уче од старије дјеце, а старија утврђују знање и помажу младјима. Код њих се уочавају радне навике, самопоуздање, слобода комуникације и одржавање пажње.

Особље нашег вртића је едуковано да разумије начин на који се дијете развија, подстичу и помажу правилан развој дијетета, социјалну активност, пружајуци дијетету потребну пажњу, уважавајући притом индивидуалност сваког дијетета и дозвољавајући да се дјеца сама развијају.

Дјеца се радују одласку у вртић, јер се тамо осјећају сигурно и слободно.

Ана и Милентие Додерович

Моја дјеца, Лука и Лена, су задовољни полазници Монтесори школице „Звоно“. Овим путем желим да укажем на огромно задовољство и срећу као родитеља, што имам прилику да будем свједок њихове добре адаптације на амбијент и рад васпитача у овом вртићу. Претходно искуство није било плодоносно, нажалост, то ме је додатно као педагога по струци и родитеља освијестило у увјерењу да је јако важно бирати у каквом амбијенту и са каквим васпитачима ће дијете остварити своје прве корике социјализације.

Монтесори приступ ми је овај пут приближен и у пракси, тако да могу да потврдим да ми је велика помоћ у васпитању и одгајању дјеце. Лука од 4 године већ зна да каже „Мама ја то могу сам!“, Лена од 2 године не дозвољава да је неко облачи и обува. За досадашњи период могу да изразим само осјећај задовољства и сигурности, јер моја дјеца су стекла све навике које им ја због мајчинске љубави нијесам хтјела наметати, а у вртићу су их уз помоћ и подршку васпитача стекли на веома лак начин.

Циљ Монтесори педагогије је изградња самосталних личности које од малена уче да се ослањају на своје сопствене снаге. Ја то већ примјећујем код њих. Прије свега ћу нагласити осјетно другачији приступ васпитача према дјеци, који није доминантан и ауторитативан, већ природан, емпатичан и топао. Ми, као грађани града Никшића, имамо огромну срећу да уз школицу „Звоно“ видимо колико је здрав и продуктиван амбијент привилегија коју дијелимо са нашом дјецом на обострано задовољство.

Модел Монтесори педагогије се у свијету показао као веома квалитетан и добар програм што се потврђује из дана у дан све већим бројем вртића који усвајају и примјењују овакав начин рада. Финска, као земља која има најбољи образовни систем на цијелом свијету, овај модел користи као базични модел васпитања и образовања. Сматрам да је град Никшић добио и добијаће много више оваквим програмом рада са дјецом и осјећам се веома почаствовано и срећно што моја дјеца имају могућност да похађају исти, јер имам прилику да из дана у дан пред собом посматрам двије личности које доста обећавају а све захваљујући начину, моделу и приступу који мени помаже да од њих направим људе спремне да прагматично доприносе развоју нашег друштва.

Сматрам, а мислим да би се сложили и сви родитељи чија дјеца похађају вртић „Звоно“, да би град Никшић много, много изгубио у колико би дошло до затварања вртића.

Елена Божович, педагог

Поштовани,

Ево налазим времена да вам се посветим и обратим на овај начин.

Прилично сам узбуђена и преплављена позитивним емоцијама, са широким осмјехом на лицу... а ипак помало уплашена због страха да нешто не заборавим да напишем. Надам се да ћу емоцију коју ће овај есеј имати ,можда најбољи есеј који сам икада досад написала,успјети да пренесем и на вас.Наиме,ја сам мајка два дивна здрава дјечака, близанаца Виктора и Стефана, или како то они слатко кажу "Ми смо близанци". Није лако бити родитељ а поготово мајка. Урадити све и изабрати исправно за своју дјецу, подићи, васпитати, упутити, сачувати, његовати, дати дјеци вјетар у леђа, забранити оно што није добро за њих а при том не ломити карактер који им је дала мајка природа и по коме смо сви ми по јединствени и специфични. Исто тако није лако бити васпитач. Васпитач се суочава са групама у којима буде 20-ак или чак и више дјеце. Суочен са њиховом разлицитошћу треба све своје знање и умијеће да усагласи сваког дана. Да им пружи љубав, блискост, знање и тако чини ону додатну карику у васпитању и одрастању наше дјеце. За тај посао мора човјек да се роди. Да поред знања има ту ЉУБАВ, ЊЕЖНОСТ а и СТРПЉЕЊЕ...

Ми смо све то успјели да нађемо али тек ове године. Послије савјета једног родитељаи чија су дјеца похађала вашу установу и били јако задовољни, одлучила сам да и ми пробамо. Знање које нам доносе како је настао цовјек, како настаје дуга... и море других паметних ствари које дјеца усвоје...

На крају желим да вам кажем да све ово што сам написала је заправо рефлексија оног какви ви јесте а најбољи показатељ за то нисмо ми ОДРАСЛИ већ онај дјечји ОСМЈЕХ кад их остављамо у вашој школици. То је једино мјерило за ваш успјех! Било како било неко ће други бити у прилици да га на овај или онај начин похвали и подстакне да буде још бољи.

Драги моји хвала вам што моја дјеца стичу знање и умијеће које код вас а поготово на њиховим осмјесима и њиховој радости и срећи кад крећу сваког јутра веома радо у школицу. Немојте се мијењати, останите такви какви јесте јер сте већ НАЈБОЉИ.

Срдачно

Драгана Ракочевич Рабренович
Страница изменена: 16-ого марта 2017-ого года

Никшич

Телефон: Офис: +382 (0)40 213 710

Мобильный: +382 (0)69 189 492

Е-mail: info@montessori-zvono.me

Адрес: Вука Караджича б.б., Никшич 81400

 

Лицензия Министерства образования

Наши партнеры:

Местный совет Никшич
Монтессори ассоциация Сербии Философский факультет, Никшич

ППУ „Монтессори ЗВОНО“ © 2017

Создание и дизайн сайта:Reetpetite x